![]() |
Del 12 al 15 de juliol torna el Festival Calima a Vilafranca del Penedès. Aquesta serà la setena edició d'un esdeveniment cultural que ja forma part del calendari estiuenc de l'Alt Penedès. Calima és sinònim de calitja, de xafogor, un fenomen atmosfèric propi de l'estiu al litoral i prelitoral mediterrani.
Enguany el Festival Calima s'ha reformulat: deixarà de ser un festival exclusivament musical per esdevenir un festival d'estiu on hi càpiguen totes les arts de l'espectacle: la música, el teatre, la dansa i el circ. La programació del Festival Calima oferirà espectacles frescos i amb un to festiu.
PROGRAMACIÓ D'ESPECTACLES
Dilluns 12 de juliol, al Pati de l'Escorxador, a les 19hCirc i clown. Los Caneca Show. Cia Los Caneca
www.loscaneca.blogspot.com
Dos personatges molt particulars i oposats amb un objectiu comú: robar-nos les rialles i mostrar-nos com en el seu món màgic els conflictes es resolen amb alegria i bon humor.
Més informació
Venda d'entrades
Dilluns 12 de juliol, a l'Auditori Municipal, a les 22.30hMúsica/Dansa. Como peces en el agua. Somorrostro
www.tallerdemusics.com/ca/somorrostro-dansa-flamenca/
La companyia, formada per dos ballarins i sis músics, ofereix una visió actual de la dansa flamenca de creació i es defineix com una plataforma innovadora i amb segell propi a Catalunya.
Més informació
Venda d'entrades
Dilluns 12 de juliol, a l'Auditori Municipal (espai exterior), a les 24hCirc. Giramondo. El negro y el flaco
www.elnegroyelflaco.org
Números de risc, jocs còmics i malabarismes inversemblants sobre estranys tricicles. El Negro y el Flaco barregen teatre i circ carregat de comicitat.
Més informació
Venda d'entrades
Dimarts 13 de juliol, al Pati de l'Escorxador, a les 20hCant d'estil valencià. Carles Dénia
www.carlesdenia.com
Dotat d'una veu aspra i plena d'emotivitat, i envoltat per un planter de músics d'altíssim nivell Carles Dénia apareix com una de les propostes més interessants del folk valencià.
Més informació
Venda d'entrades
Dimarts, 13 de juliol, a l'Auditori Municipal (espai exterior), a les 22.30hTeatre. Asufre! Cia Dei Furbi
www.teatral.net/furbi
Teatre dins el teatre on el ball, la música, la poesia i la paròdia prenen forma guiats per l'humor i el ritme.
Més informació
Venda d'entrades
Dimarts 13 de juliol, a l'Auditori Municipal (espai exterior), a les 24hDansa/Circ. Último, el Baile. Cecilia Colacrai i Jorge Albuerne
Dos màstils seran el lloc de trobada dels dos personatges de l'obra. El públic participa en el desenvolupament argumental de l'espectacle.
Més informació
Venda d'entrades
Dimecres 14 de juliol, a la plaça de la Vila, a les 19hDansa. Tres peces curtes de dansa
Cuadra-T de Natxo Montero, El Jardí de Vero Cendoya i Adele Madau i Morir no corre prisa amb la Cia Mar Gómez.
Tres duos ben diferents en una sola tarda i en un sol espai.
Més informació
Venda d'entrades
Dimecres 14 de juliol, a l'Auditori Municipal (espai exterior), a les 22.30hRock / Indie / Pop. Mazoni
www.mazoni.net
L'empordanès Jaume Pla ha trobat amb Mazoni la seva veu personal i el reconeixement del públic.
Més informació
Venda d'entrades
Dimecres 14 de juliol, a l'Auditori Municipal (espai exterior), a les 24hHip-hop / funk / jazz. At versaris i Asstrio
www.myspace.com/atversarisasstrio
De la col·lisió dels dos grups en resulta una trepidant descàrrega rítmica i una dialèctica impecable.
Més informació
Venda d'entrades
Dijous 15 de juliol, al Claustre de Sant Francesc, a les 20hTeatre. L'Amansiment de la fúria. Cia Pàrking Shakespeare
www.parkingshakespeare.com
Presenten una comèdia d'embolics amorosos, amb la voluntat d'acostar el teatre més clàssic a tot tipus de públics.
Més informació
Venda d'entrades
Dijous 15 de juliol, a l'Auditori Municipal (espai exterior), a les 22.30hSoul / Reggae / Ska. The Pepper Pots
www.thepepperpots.com
Una banda de referència en l'escena Internacional de la música negra.
Més informació
Venda d'entrades
Dijous 15 de juliol, a l'Auditori Municipal (espai exterior), a les 24hIe, ié superballable. Dj Phil Musical (Òscar Dalmau)
http://philmusical.blogspot.com
Arqueòleg musical i promotor de la recuperació del pop cantat en català dels anys seixanta.
Més informació
Venda d'entrades

