Tertúlies a la Terrassa de VINSEUM. Malcom Otero i Santi Giménez. "Una vacuna contra la mitomania"
Descripció
Així, aquest duo de periodistes es dedica, amb bon humor, a treure els drapets al sol de personatges històrics que s’han erigit en models per a molts homes i dones del planeta.
El resultat ha estat, fins ara, un parell de llibres: Il·lustres execrables i Més il·lustres execrables, publicats als anys 2017 i 2018. Si en el primer hi sortien Elvis, Churchill, Picasso, Frida Kahlo o Einstein, en el segon hi apareixen Mozart, Charlie Rivel, Rodríguez de la Fuente, Josep Pla o Karajan, entre una trentena de personatges dels quals Otero i Giménez ens mostren el cantó fosc. Tot un exercici contra la credulitat i una reivindicació d’una lectura crítica de la realitat i de la història. Una vacuna contra la mitomania.
Dates i lloc
Proper acte: 11/07/2018 de 20:15h a 21:30h
VINSEUM, Museu de les Cultures del Vi de Catalunya.
PL. Jaume I, de, 001
Horari
A les 20:15 hores
Organització i contacte
La Cultural Llibreria, VINSEUM, Biblioteca Torras i Bages, Penedès TV i Ràdio VilafrancaObservacions
Presentació de Sergi Anson.
Més informació
Malcolm Otero (Barcelona, 1973) i Santi Giménez (Barcelona, 1968), col·laboradors del programa Via lliure de RAC 1, practiquen, en paraules del seu presentador, Xavi Bundó, una mena de «terrorisme biogràfic, perfectament documentat».