Exposició: Gotes de lluna
Descripció
Una original instal·lació individual sobre la poètica dels haikús.
Es tracta de pintures a l’oli sobre paper que aniran penjats directament del sostre de la sala, simulant talment gotes que vénen del cel. L’objectiu de l’exposició és fer una primera aproximació al món d’aquesta forma poètica a través d’una interpretació plàstica personal. En aquest sentit l’exposició vol induir al visitant a la calma, la reflexió, a la concentració que són pròpies de la creació poètica d’origen japonès.
Dates i lloc
Proper acte: 04/02/2010 09:00h Fi: 27/02/2010 21:00h
Sala dPAS
C/ Escorxador, de L', 019
Horari
De dilluns a divendres de 9 a 14h i de 17 a 21h. Dissabtes de 10 a 13h i de 17 a 21h
Organització i contacte
Servei de Culturae-mail: cultura@vilafranca.org
e-mail: lromeu@vilafranca.org
Telèfon: 93 890 04 59
Web: www.vilafranca.org/html/cultura
Telèfon: 93 890 04 59
e-mail: cultura@vilafranca.org
Fax: 93 817 11 05
Més informació
A l'acte d’inauguració està prevista la lectura de haikús per part de la mateixa Sílvia Arniches i del poeta vilafranquí Joan Porcà i Mestres.
La Sala dPas és una sala d’exposicions oberta a totes aquelles persones que fan de la creació plàstica la seva afecció, o bé que, en un futur, s’hi volen dedicar professionalment i necessiten un espai per poder mostrar i donar a conèixer la seva obra.
L’objectiu de la Sala dPas, situada a la segona planta de l’edifici de l’Escorxador (carrer de l’Escorxador, 19-21), és difondre l’obra d’artistes que exposen per primera vegada de forma gratuïta per ells.

