Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Acte d'agenda

dijous25maig '23

Consells i recursos per educar els infants i joves a l’era de les Fake News

Dates i lloc: 

Dijous 25 de maig de 2023
Biblioteca Torras i Bages

Horari: 

A les 18.30h.

Organització i contacte: 
Biblioteca Torras i Bages
25/05/2023 - 18:30

Què fan els nostres fills i filles a les xarxes socials? Com puc educar-los sense envair la seva intimitat? Xerrada per a famílies a càrrec de Learn to Check.

Què fan els nostres fills i filles a les xarxes socials? Com puc educar-los sense envair la seva intimitat? Són segurs els seus comportaments online? Hi passen masses hores?

Quines fotografies haurien de penjar i quines no? A quina edat haurien de tenir TikTok?

Abordarem qüestions relacionades amb la identitat digital, els bons hàbits d’higiene digital i

la seguretat de les seves comunicacions en línia. També reflexionarem sobre com incentivar

relacions online no tòxiques i com intervenir en cas de tenir problemes amb els amics i

amigues a les xarxes.

La Biblioteca de Vilafranca del Penedès ha estat seleccionada per a participar al Europe Challenge 2022, una iniciativa que afronta alguns dels reptes europeus més urgents treballant en projectes d'implicació comunitària amb biblioteques d'arreu d'Europa i que transcorre entre els mesos de juliol de 2022 i maig de 2023

Per tal d'assistir a l’activitat cal inscriure-s’hi prèviament a través del correu electrònic [email protected] (indicant nom i cognoms de l’infant, edat i un telèfon de contacte) o trucant al telèfon 938904030 en horari d'obertura de la Biblioteca. Us recordem que només podrà assistir un acompanyant per cada infant.


pujar inici

Accessibilitat