Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Acte d'agenda

Sangro, pero no muero. Isa Sanz

Dates i lloc: 

Del 13 de novembre al  19 de desembre
Sala dels Trinitaris

Horari: 

De dimecres a divendres, de 17 a 20 h
Dissabtes, de 18 a 20 h
Diumenge, de 12 a 14h

Organització i contacte: 

Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Vilafranca

13/11/2021 - 16:00 a 19/12/2021 - 19:00
Afegir a calendari

Exposició de fotografies (realitzades en suport analògic de mig format i digital de 35mm) i video art explorant el tema de la menstruació. Les imatges van ser realitzades per l’artista de Valladolid, resident actualment a Eivissa entre els anys 2007 i 2021.

Sobre aquesta sèrie, la historiadora de l’art Marta Mantecón, diu el següent: “Hacer visible la sangre que fluye libremente por el cuerpo femenino, tal como Isa Sanz plantea en su propuesta, sigue siendo un acto político y, a la vez, poético. Frente a la escisión identitaria de lo abyecto, el líquido menstrual se convierte en pigmento que encarna el valor creativo de las mujeres” … 

Isa Sanz (Valladolid, 1973)

“En mi arte exploro mi lugar en el mundo, como mujer, como ser humano. Me interesa el cuerpo, el desnudo, lo impermanente, el amor, la comunión entre lo corporal y lo intangible, lo sagrado, el ritual, la mujer, el hombre, la unidad tras la dualidad, el infinito fuera y dentro de nosotros, la conexión con la Tierra que nos sostiene. Muchas de estas ideas han sido ya exploradas y otras están por explorar”.

Dissabte 13 de novembre, a les 19h: Acte inaugural


pujar inici

Accessibilitat