Amb l'obra Don Joan Tenorio pel Grup de Teatre Gran de Vilafranca
Uns hackers han entrat al servidor del museu. Han alterat el funcionament i estem en perill de què ens robin les peces de les col·leccions.
Tastets al Mercat i música amb Dj Filo per acompanyar el Shopping Night de Vilafranca.
La paraula, la matèria, el somni. Volaverunt. De l’artista Ángel Camino.
A partir de les 20.00h descomptes, promocions, música en viu, tastos, i molt més!!! I vine a fer un tast de productes de Covides a la Carpa de "Centre Vila"
A càrrec de Dj Hurtu
Arrossada Intergeneracional Avis - Néts Cal portar-se el parament, la beguda i els postres
A càrrec de la Mancomunitat Penedès-Garraf.
El Ventall del mercat és la nova parada del Mercat dels Dissabtes, gestionada pels de Cal Tombarell.
Cor Zóngora de l'Escola Municipal de Música "Pau Casals" del Vendrell. Obres de Pau Casals, Benvingut Socias, Agustí Cohí-Grau, Jehan Alain, Ola Gjeilo
Gravats que ocupen l’aire. Gravats que surten del marc. Gravats que s’apoderen de l’espai.
En aquesta exposició, el primer ha estat el vers del poeta. A partir del vers, la peça s’ha escollit en funció del significat del poema.
Gent Nostra és una exposició de fotografia i memòria oral protagonitzada per vint-i-cinc àvies i avis de diverses residències catalanes. A través de la mirada i les paraules, aquesta exposició parla d’ells però també de nosaltres
Comissariat: Fernando Flores El fotògraf Pere Pascual presenta un treball videogràfic on l’aigua defineix i agrupa els diferents collages visuals.
Aquesta exposició pretén despullar l’home, des d’un posicionament igualitari, fugint de mites i idees que també l’han empresonat, i alhora qüestionar la visió binària del gènere plantejant un concepte molt divers de les identitats