L’Oficina d’Atenció Ciutadana és el portal d’entrada entre la ciutadania i l’Ajuntament.
Per fer qualsevol tràmit, cal demanar cita prèvia de forma telemàtica, escollir quin tràmit es vol realitzar, triar dia i hora, emplenar les dades personals i fer la reserva.
L’Ajuntament recorda que es poden realitzar més de 200 tràmits de forma telemàtica, sense necessitat de ser atès a l’OAC, entrant a Seu electrònica i identificant-se amb l’idCAT mòbil, un identificador digital que el ciutadà pot donar d’alta de forma àgil i ràpida, en només dos minuts.
També es poden realitzar consultes a través del correu electrònic [email protected] o del telèfon 93 892 03 58.



L’Oficina d’Atenció Ciutadana és el portal d’entrada entre la ciutadania i l’Ajuntament.
Per fer qualsevol tràmit, cal demanar cita prèvia de forma telemàtica, escollir quin tràmit es vol realitzar, triar dia i hora, emplenar les dades personals i fer la reserva.
L’Ajuntament recorda que es poden realitzar més de 200 tràmits de forma telemàtica, sense necessitat de ser atès a l’OAC, entrant a Seu electrònica i identificant-se amb l’idCAT mòbil, un identificador digital que el ciutadà pot donar d’alta de forma àgil i ràpida, en només dos minuts.
També es poden realitzar consultes a través del correu electrònic [email protected] o del telèfon 93 892 03 58.
Serveis que ofereix:
Gestió del padró municipal d’habitants.
Certificats i volants d’empadronament i de convivència.
Registre general dels documents que es presenten davant l’Ajuntament (instàncies, permisos, al·legacions de multes, queixes i/o suggeriments, recursos, canvis de titularitat de nínxols, etc.).
Registre d’entrada de documents adreçats a altres administracions.
Lliurament de bases de convocatòries públiques.
Tramitació del Carnet Blanc per a la gent gran o pensionistes.
Obtenció del certificat digital idCAT