Administració Oberta - Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Traducció no oficial gentilesa de Google

Administració Oberta

Registre municipal d'entitats: Comunicació de canvi de dades

Per a fer ús de la funcionalitat de tràmits preferits has d'estar validat

Període de tramitació

Durant tot l'any

TRÀMIT MUNICIPAL

Totes les entitats inscrites al Registre Municipal d'entitats que facin algun canvi en els membres de la junta, canvi de seu social, modificació estatuts o en altres dades de l'entitat ho hauran de comunicar a l'Ajuntament de Vilafranca.
També hauran de comunicar, si escau, la dissolució de l'entitat.

Preu:

Tràmit gratuït

Informació general

Qui el pot demanar?
L'entitat interessada pel tràmit
Requeriments
Ser una entitat sense ànim de lucre que prèviament ha estat inscrita al Registre Municipal d'Entitats de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès.
Temps mitjà de resolució
1 mes
Silenci administratiu

Negatiu

Impresos del tràmit

Documentació necessària

Cal presentar la instància que descriu la comunicació que es tramita juntament amb la  resolució emesa pel Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, en el qual es notifica el canvi o dissolució i/o document acreditatiu dels canvis.

Com es pot tramitar

Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana
Cort, 14, baixos
Tel. 93 892 03 58
Secretaria
Cort, 14, 2a planta
Tel. 93 892 03 58
secretaria@vilafranca.org

Classificació del tràmit

Pàgina inicial de Tràmits

© 2007 Ajuntament de Vilafranca del Penedès
C/ Cort, 14 - 08720 Vilafranca del Penedès Tel. 938920358
Última actualització: 01/02/2019


Segueix-nos a :