FUE. Informe previ en matèria d'incendis. |
![]() |
Període de tramitació
Es pot presentar en qualsevol moment.
Termini de la sol·licitud
Prèviament a l'inici de l'activitat i de la presentació de la corresponent comunicació prèvia.
TRÀMIT MUNICIPAL
És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d'incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
Posteriorment a l'obtenció de l'informe favorable, caldrà realitzar l'acte de comprovació en matèria d'incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.
Informació general
- Qui el pot demanar?
- - La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual actua.
- Temps mitjà de resolució
- El termini per reseldre la petició d'informe per part de l'òrgan de la Generalitat és de dos mesos des que entra la petició fins qie s'emet l'informe.
- Silenci administratiu
-
En el cas que, un cop transcorregut el termini no s'hagi emès l'informe, s'entén que l'informe és favorable.
Positiu
- Observacions
- L'Ajuntament trametrà la sol·licitud a l'òrgan competent de la Generalitat, el qual
emetrà l'informe en un termini de dos mesos i el farà arribar a l'Ajuntament que,
alhora, el notificarà a l'interessat.
No caldrà realitzar novament aquest tràmit:
* En el supòsit d'haver tramitat una llicència d'obres i haver efectuat ja el control
preventiu en matèria d'incendis.
* En el supòsit que una activitat, sense ser modificada, canvïi de titularitat i ja
disposi d'aquest control preventiu en matèria d'incendis. - Impresos del tràmit
-
-
Si heu de presentar documents d'una altra persona al registre municipal, heu de portar la següent autorització degudament emplenada:
- Autorització per a la presentació de document al registre municipal
- Sol·licitud d'informe d'incendis
Documentació necessària
1. Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat.
2. Portada de la documentació tècnica (formulari SP01 del Departament d'Interior
de la Generalitat de Catalunya).
3. Certificat de coincidència entre el suport electrònic i el suport paper (formulari
SP02 del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya).
4. Projecte tècnic descriptiu i justificatiu del compliment de la reglamentació
tècnica aplicable en matèria d'incendis.
5. En cas d'actuar com a representant legal, declarar que es disposa de tots els
poders necessaris per a presentar la comunicació i rebre, si escau, les
corresponents comunicacions i/o notificacions.
Com es pot tramitar
- Presencialment
-
Oficina d'Atenció Ciutadana
Cort, 14, baixos
Tel. 93 892 03 58