Administració Oberta - Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Traducció no oficial gentilesa de Google

Administració Oberta

Presentació de respostes i/o al·legacions a reclamacions o queixes rebudes per part de l’OMIC o la JAC

Per a fer ús de la funcionalitat de tràmits preferits has d'estar validat

Període de tramitació

Durant tot l'any

Termini de la sol·licitud

30 dies des de la recepció de la proposta de mediació de l’OMIC

TRÀMIT MUNICIPAL

Les empreses que hagin rebut una sol·licitud de mediació/arbitratge en relació a una reclamació o bé una queixa d’una persona consumidora a través de l’OMIC o la JAC, poden presentar les seves al·legacions o respostes a través d’aquest tràmit. El contingut de les al·legacions o resposta podrà presentar-se com a document adjunt.

Preu:

Tràmit gratuït

Tramitació online

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Requeriments
• Cal que el representant que presenta la resposta en nom de l’empresa disposi de signatura digital.
• Cal que l’empresa hagi rebut una proposta de mediació/arbitratge referent a un número d’expedient.
Procediments
L’oficina corresponent (OMIC o JAC) rebrà la resposta i la traslladarà a la persona reclamant. Si la reclamant queda conforme es tancarà l’expedient. Si no, es valorarà en cada cas, quina actuació se’n derivarà.
Temps mitjà de resolució
15 dies
Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Documentació necessària

Cal adjuntar tota la documentació que justifiqui el cas que s’està presentant (factures, contractes, etc).

Classificació del tràmit

Pàgina inicial de Tràmits

© 2007 Ajuntament de Vilafranca del Penedès
C/ Cort, 14 - 08720 Vilafranca del Penedès Tel. 938920358
Última actualització: 29/05/2018


Segueix-nos a :