Administració Oberta - Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Traducció no oficial gentilesa de Google

Administració Oberta

Inscripció a la borsa de professorat de repàs per al curs 2018/2019

Per a fer ús de la funcionalitat de tràmits preferits has d'estar validat

SUSPENSIÓ DE TERMINIS ADMINISTRATIUS ARRAN DE LA CRISI SANITÀRIA PER LA COVID-19

Per tal de gestionar adequadament la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 (coronavirus), la disposició addicional 3ª del Reial decret 463/2020, de declaració de l’estat d’alarma, estableix la suspensió dels termes i la interrupció de terminis dels procediments administratius.

Aquesta suspensió té lloc automàticament des del 14 de març de 2020, i el còmput dels termes i terminis es reiniciarà (no torna a començar de nou) en el moment en què perdi vigència la declaració de l’estat d’alarma.

En casos excepcionals en què es poguessin produir perjudicis greus per a les persones, l’Ajuntament pot acordar motivadament mesures que es limitaran a allò estrictament necessari.

Aquestes mesures suspensives no impedeixen que la ciutadania pugui iniciar o continuar realitzat els seus tràmits de manera telemàtica.

Període de tramitació

Obert fins al setembre de 2019

TRÀMIT MUNICIPAL

La borsa de professorat de repàs del SIAJ és un servei que s'adreça a persones que ofereixen classes particulars de diferents matèries i nivells educatius.
Un cop s'ha inscrit a la borsa es faciliten les dades de contacte a qui ho necessitat.

Preu:

Tràmit gratuït

Informació general

Qui el pot demanar?
- Qualsevol persona interessada en formar part de la borsa per tal d'oferir classes de repàs a nivell particular
Requeriments
Ser capaç d'impartir classes en les matèries que s'indiquen
Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Pàgina inicial de Tràmits

Més sobre el tràmit

© 2007 Ajuntament de Vilafranca del Penedès
C/ Cort, 14 - 08720 Vilafranca del Penedès Tel. 938920358
Última actualització: 23/01/2019


Segueix-nos a :