Administració Oberta - Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Traducció no oficial gentilesa de Google

Ets a: Inici > Tràmits > Per a empreses i professionals/Finestreta Única Empresarial (FUE) > Detall
Administració Oberta

FUE. Comunicació de baixa d'activitat.

Per a fer ús de la funcionalitat de tràmits preferits has d'estar validat

Període de tramitació

Tot l'any

TRÀMIT MUNICIPAL

Aquest tràmit té per objecte comunicar a l'Ajuntament el cessament voluntari d'una activitat.

Preu:

Tràmit gratuït

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Procediments
1. La persona titular de l'activitat presenta una instància a l'ajuntament comunicant el cessament de dita activitat, tot acompanyant la declaració censal (model 037) de baixa.
2. Un cop obert l'expedient administratiu des del Servei, es fa una inspecció "in situ" de l'establiment per tal de confirmar el tancament efectiu de l'activitat.
3. Un cop comprovat el cessament de l'activitat, s'emet un certificat de baixa de la mateixa que es comunica a l'interessat i a l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, als efectes de tramitar la baixa de la Taxa d'escombraries industrials i/o comercials. 
Impresos del tràmit

Documentació necessària

- Instància genèrica
- Model 037 - Declaració Censal simplificada de l'Agència Tributària.

Com es pot tramitar

Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana
Cort, 14, baixos
Tel. 93 892 03 58

Classificació del tràmit

Pàgina inicial de Tràmits

© 2007 Ajuntament de Vilafranca del Penedès
C/ Cort, 14 - 08720 Vilafranca del Penedès Tel. 938920358
Última actualització: 07/02/2019


Segueix-nos a :