Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

L’Oficina d’Atenció Ciutadana és el portal d’entrada entre la ciutadania i l’Ajuntament.

Ubicada a la planta baixa de l'edifici de l'Ajuntament, podeu fer-hi tot tipus de consultes i gestions municipals.

L'Ajuntament de Vilafranca recomana que es prioritzi l'atenció telefònica mitjançant el telèfon 93 892 03 58.

L'atenció presencial es canalitza a través de cita prèvia.


Serveis que ofereix:

  • Gestió del padró municipal d’habitants.
  • Certificats i volants d’empadronament i de convivència.
  • Registre general dels documents que es presenten davant l’Ajuntament (instàncies, permisos, al·legacions de multes, queixes i/o suggeriments, recursos, canvis de titularitat de nínxols, etc.).
  • Registre d’entrada de documents adreçats a altres administracions..
  • Tramitació del Carnet Blanc per a la gent gran o pensionistes.
  • Obtenció del certificat digital idCAT

Temps d'espera d'avui dia 03/03/2021

Temps d'espera de la setmana passada (22/02/2021 - 27/02/2021)

Temps d'espera de la setmana passada (22/02/2021 - 27/02/2021), per dies

Aquesta informació ha estat útil?
 (-8 Punts de 30 vots) Envia'ns un suggeriment

pujar inici

Accessibilitat