Durant el pregonet la il.lustradora Pilarín Bayés dibuixarà diferents moments explicats per Pau García.
El Mercat dels Dissabtes funcionarà amb la meitat de les parades
16 de octubre de 2020Per tal de donar compliment a les noves mesures per evitar la propagació de la COVID-19, es duran a terme diferents accions als mercats no sedentaris de Vilafranca. Al Mercat dels Dissabtes hi haurà el 50% de les parades, que s’aniran alternant setmanalment per tal d’esponjar el mercat i mantenir les distàncies de seguretat. Es garanteix que hi haurà presència de tots els sectors comercials i l’alimentació vindrà en la seva totalitat.
El mercat comptarà amb un tancament perimetral per zones amb controladors d’accessos, per tal de no sobrepassar l’aforament permès.
Els accessos al mercat seran a la pl. del Vall del Castell, plaça de la Constitució, plaça de Sant Joan, plaça de la Vila, i als dos extrems de la rambla de Sant Francesc i de Nostra Senyora. Com sempre, és imprescindible el compliment de totes les mesures de seguretat per part de tots els assistents, com són portar mascareta i mantenir una distància de seguretat interpersonal d’1,5m.
El mercat compta amb agents cívics i voluntaris de protecció civil que reforcen el compliment de les mesures per part de la clientela i el personal de les parades.
Aquestes mesures es preveu que s’apliquin durant les dues properes setmanes als mercats del dissabte i del dimarts a la Pelegrina.