Durant el pregonet la il.lustradora Pilarín Bayés dibuixarà diferents moments explicats per Pau García.
Dispositiu de seguretat al barri de l’Espirall de Vilafranca
20 de abril de 2022Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra de la comissaria de Vilafranca del Penedès, el Cos Nacional de Policia i Policia Local de Vilafranca del Penedès van realitzar, el divendres 8 d’abril, un dispositiu de seguretat al barri de l’Espirall al municipi.
En el decurs l’operatiu es va denunciar una persona per desobediència als agents de l’autoritat i es van denunciar administrativament dues persones per tinença de substàncies estupefaents. Tanmateix s’han obert diligències penals per un home que conduïa sense haver obtingut mai permís o llicència.
Així mateix els agents van detenir una persona per un requeriment judicial pendent.
En el dispositiu, hi van participar dotacions de la Unitat de Seguretat Ciutadana i de la Unitat d’Investigació de la comissaria de l’Alt Penedès, agents de la Policia Local del municipi i de la Policia Nacional.