Ajuntament de Vilafranca del Penedès
>> INCIDÈNCIA DEL SERVEI DE LA WEB MUNICIPAL

Per motius aliens a l'Ajuntament de Vilafranca, alguns serveis de la web municipal no estan operatius. Estem treballant per restablir-los al més aviat possible. Disculpeu les molèsties.

Notícia

Xerrada-taller per aprendre a estalviar en els subministraments energètics

31 de maig de 2022

El proper dimecres 8 de juny, a les 10h, es farà una xerrada-taller a l’edifici de l'Enològica per aprendre com estalviar en els subministraments energètics.

Es tractaran aspectes pràctics com ara el tipus de contracte energètic i com optimitzar-lo, com i quan cal utilitzar els aparells que necessiten energia per reduir el cost de la factura, o quines actuacions es poden fer a l’habitatge per reduir el consum energètic.

Qui hi vulgui participar pot portar les darreres factures dels seus subministraments energètics (gas o electricitat), per tal de poder-les analitzar i estudiar-ne el marge de millora.

Taller

En un context d’emergència climàtica, i amb l’escenari actual de preus de l’electricitat i el gas, es fa del tot necessari tenir més informació i eines que ens permetin empoderar-nos, tant reduint el consum com generant la nostra energia.

El taller anirà a càrrec de Jesús Moix, de l’Escola d’Energia de la Fundació Naturgy. El passat abril ja hi va haver un primer taller adreçat a usuaris de Serveis Socials, i a partir del setembre, es programaran nous tallers i xerrades.

Es pot trobar més informació a l’espai web “Vilafranca Energia” on es recull informació rellevant en temes d’estalvi i generació energètica, i on s’informa de diverses línies d’ajuts disponibles (http://mediambient.vilafranca.cat).

pujar inici

Accessibilitat