Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Notícia

Èxit de participació en la sessió informativa sobre rebaixes

13 de juny de 2007
En la xerrada, celebrada dimarts i organitzada pel Patronat de Comerç i Turisme i el Servei Municipal de Consum amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, els tècnics van parlar dels diferents punts que fan referència al tema dels productes rebaixats: normativa, formes de pagament en rebaixes, canvi de productes, condicions de venda i serveis postvenda, diferències entre rebaixes, promocions, liquidacions i saldos...
També es van tractar les pràctiques incorrectes: rebaixes encobertes, indicació deficient dels preus, articles rebaixats que no són de temporada, la normativa dels productes defectuosos, l’anunci de rebaixes, els períodes i la temporalitat.
Van assistir-hi una trentena de botiguers molt motivats pel tema que es tractava i, durant tota la sessió, van mostrar un gran interès a resoldre els seus dubtes sobre l’aplicació de la normativa.
Van plantejar-se qüestions com: la devolució d’articles en període de rebaixes que han estat adquirits en període de “no rebaixes” i viceversa, l’obligatorietat d’acceptar devolucions, establir un import mínim pel pagament amb targeta.... Les botigues 'outlet' també van tenir un tractament especial pel tipus de venda que realitzen.
Els assistents van sortir amb la documentació referent a la normativa que regula la venda en rebaixes i també sobre les recomanacions per comprar en període de rebaixes.

pujar inici

Accessibilitat