El mètode de captació de clients es fa mitjançant enquestes sobre temes de reciclatge, a peu de carrer.
D’aquesta manera deixarà d’atendre a les dependències actuals situades a la plaça de la Vila, núm. 6.
Un 49% de les consultes i reclamacions fan referència a consultes i reclamacions relatives a les compres a distància.
Cada vegada són més freqüents al Servei Municipal de Consum de l’Ajuntament de Vilafranca les consultes i reclamacions relatives a les compres online.
L’OMIC fa un seguit de recomanacions a les persones que rebin visites de comercials al seu domicili.
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor de Vilafranca ha rebut durant el darrer any un gran nombre de reclamacions i denúncies relacionades amb l’alta de serveis de llum i gas no sol•licitats.
20.00h Benvinguda, Presentació del llibre i lectura...
Gaudeix de la millor talaia de Vilafranca: història,...
Itinerari guiat entre vinyes amb el raïm ja madur i...
Un nou tast amb els nostres cellers Amics d’Honor. E...
'Terra Magica' és un documental sobre els viticultor...